مشتریان

مشتریان

Customers
مشتریان

مشتریان

Customers

به نحوه صحبت با مشتریان اهمیت دهیدPay attention to the way you talk to customers

به نحوه صحبت با مشتریان اهمیت دهید

به نحوه صحبت با مشتریان اهمیت دهید

    به جرات می‌توان گفت نحوه صحبت با مشتریان و برقراری ارتباط خوب با انسان ها به عنوان یک هنر محسوب می‌شود.
هرچه بتوانید هنرتان را در این زمینه افزایش دهید؛ بهترمی‌توانید در اصل مشتری مداری موفق باشید و شاهد رشد روز به روز کسب و کار خود خواهید بود.
نحوه صحبت با مشتریان تاثیر زیادی بر روی برند (Brand) شما خواهد داشت . همچنین تاثیر آن از هزاران بن تخفیف و موارد این چنینی بیشتر خواهد بود.
حالا سوال اینجاست که چه چیزهایی را باید در نحوه صحبت با مشتریان رعایت کنیم؟
نحوه صحبت با مشتریان را به گونه‌ای در نظر بگیرید که دوست دارید با شما به عنوان یک مشتری صحبت شود.
به واسطه همین دلیل، برای نحوه صحبت با مشتریان قوانینی را در سازمان در نظر بگیرید تا اعضای تیم فروش و پشتیبانی کسب و کار شما آنها را رعایت کنند.
فکر نکنید که این قوانین فقط جزئی از مهارت‌های ارتباطهای تلفنی می‌باشد؛ بلکه شما در پاسخ به ایمیل و تیکت‌های کاربران هم باید این اصول را رعایت کنید.

مواردی که باید در نحوه صحبت با مشتریان در نظر بگیریم

    در این قسمت قصد داریم نکاتی را در رابطه با لحن و مدیریت تماس های دشوار با مشتریان، در اختیارتان قرار دهیم که تاثیر شگفت آوری بر روی رشد کسب و کار و رعایت اصل مشتری مداری خواهد داشت.

لحن صحبت

  1. برای لحن صحبت با مشتریان طیفی بین بد خلقی و مهربانی در نظر بگیرید. همیشه سعی کنید عبارت هایی که می‌خواهید بگویید را در نهایت دقت طوری انتخاب کنید که به لحن دوستانه و مهربانانه نزدیک تر باشد. رعایت این قانون در اصل مشتری مداری شما تاثیر خواهد داشت.
  2. با لحن مثبت صحبت کنید. اگر مشتری پیشنهادی را در رابطه با بهبود خدمات کسب و کار، ارائه می دهد با لحنی مثبت از آنها تشکر کنید حتی اگر قادر به اجرای آن پیشنهاد نیستید به آنها نگویید نمی‌شود انجامش دهیم؛ زیرا بار منفی برای مشتری به همراه دارد .
  3. مفید، مختصر و مهربان صحبت کنید. هیچ مشتری ای گوش شنوای خوبی برای حرفای طولانی ما نخواهد بود. حتی در پاسخ به ایمیل و تیکت‌ها هم سعی کنید این قانون را رعایت کنید در عوض لینک‌هایی را برای کسب اطلاعات بیشتر قرار دهید تا اگر مشتری تمایل داشت آنها را مطالعه کند.
  4. در حین صحبت با مشتریان حتما نام آنها را به کار ببرید. همه افراد با شنیدن نامشان احساس خاص بودن می‌کنند و حس می‌کنند برای شما اهمیت دارند.
  5. با لحن خود مشتریان صحبت کنید. اگر مشتری با لحنی صمیمی با شما صحبت کرد شما هم با رعایت حرمت‌ها همین کار را انجام دهید. اگر لحن رسمی داشت شما هم دقیقا با لحن رسمی مکالمات را ادامه دهید. فقط در زمان عصبانیت مشتری با او در نهایت احترام، جدی صحبت کنید. این کار باعث می‌گردد ارتباط عمیقی ما بین شما و مشتری ایجاد شود.
  6. از شوخی کردن با مشتریان در مواقع خاص استفاده کنید. مواقعی که مشتری با لحن صمیمی با شما در ارتباط است و قبلا مکالمات تلفنی زیادی را در رابطه با کسب و کار با شما برقرار کرده است. اما قبل از هرگونه شوخی از رضایت کاربران و از خدمات کسب و کار خود مطمئن شوید.
  7. در پایان مکالمه یا تیکت ها به مشتریان پیشنهاد کمک بیشتر دهید که مشتری حس کند همیشه برای کمک به او آماده هستید و هر زمان که نیاز به کمک داشت خیلی راحت آن موضوع را با شما در میان بگذارد.
  8. با لحنی واضح و شمرده با مشتریان صحبت کنید. حتی اگر عجله دارید طوری صحبت نکنید که مشتری متوجه عجله شما شود و احساس کند که می‌خواهید او را از سر خودتان باز کنید.
  9. مانند یک ربات که جملاتی را حفظ کرده و برای هر فردی همان را استفاده می‌کند؛ نباشید.
لحن صحبت با مشتریان

مدیریت تماس های دشوار

   نمونه ای از تماسهای دشوار، تماس‌هایی است که برای اطلاع رسانی یک اتفاق ناراحت کننده به مشتری و یا برای اعلام شکایت مشتریان برقرار می‌گردد.
  1. در صحبت با مشتریان در این شرایط، با تمام وجود به عنوان نماینده کسب و کار ، از مشتری معذرت خواهی کنید.
  2. در صحبت با مشتریان فقط معذرت خواهی را ملاک خود قرار ندهید بلکه مشکل به وجود آمده را بپذیرید و به دنبال راهکارهایی برای رفع مشکل مشتری بر آیید و این موضوع را به مشتری توضیح دهید که شما پیگیر رفع مشکل ایجاد شده هستید.
  3. برای عنوان مشکلاتی که در کسب و کار شما به وجود آمده طفره نروید و اصل مطلب و دلایل بروز مشکل را با صداقت بیان کنید.
  4. اگر برای حل مشتری راه حلی به ذهنتان نمی‌رسد؛ هرگز مشتری را پشت خط تلفن منتظر نگذارید. این کار به برند کسب و کار شما آسیب می‌زند. به مشتری بگویید این موضوع را بررسی می‌کنید و نتیجه را در اسرع وقت به ایشان اطلاع خواهید داد.
  5. علت مشکل پیش آمده را در صحبت با مشتریان جویا شوید. ممکن است شما نتوانید مشکل مشتری را حل کنید اما به مشتری این حس را انتقال خواهید داد که صحبتهایش برای شما خیلی اهمیت دارد و تلاشتان را برای رفع این موضوع خواهید کرد.
  6. برای تمامی بازخورد هایی که حین صحبت با مشتریان دریافت می‌کنید از مشتری ها تشکر کنید. زیرا مشتری ها بهترین افراد برای بررسی کیفیت خدمات شما هستند با بازخوردهایی که ارائه می‌دهند نقش مستقیمی در پیشرفت خدمات و توسعه کسب و کار شما خواهند داشت.
  7. در صحبت با مشتریان طوری رفتار کنید که همیشه فکر کنند شما مدافع حقوق آنها هستید. در صحبت با مشتریان برایشان توضیح دهید چه راه حلی برای رفع مشکل به وجود آمده، داری؟ چه کارهایی تا الان انجام داده‌اید؟ و با توضیح این قبیل موارد از میزان کلافگی و عصبانیت آنها کم کنید.
  8. اگر نیاز است تماس مشتری را به همکار دیگری منتقل کنید حتما صحبت هایی که تا آن زمان در طی این تماس با مشتری داشته‌اید توضیح دهید تا مشتری مجبور نباشد دوباره آن عبارت ها را برای فرد جدید تکرار کند زیرا این کار بسیار کلافه کننده است و مشتری را نسبت به کسب و کار شما عصبانی می‌کند.
مدیریت تماس‌های دشوار
   با رعایت همه این نکات شما می‌توانید بهترین ارتباط را در حین صحبت با مشتریان برقرار کنید و بر جلب رضایت مشتری، بازاریابی دهان به دهان را گسترده تر کنید.
در ضمن همیشه تیم فروش و بازاریابی کسب و کار شما، زبان زد خاص و عام خواهد بود.
آپلود عکس

دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

Download the package of sample questions for the recruitment of executive and government agencies
دانلود نمونه سوالات بدو استخدام دانلود نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوال آزمون بدو استخدام نمونه سوالات آزمون توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات بدو استخدام نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوالات دوره بدو استخدام نمونه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام
دسته بندی آزمون های استخدامی
بازدید ها 20414
فرمت فایل pdf
حجم فایل 7381 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 282
دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی

فروشنده فایل

کد کاربری 316
کاربر

همانطور که می دانید یکی از دوره هایی که بعد از استخدام در ادارات و سازمان ها تحت عنوان دوره بدوخدمت می باشد که یکی از دوره های ضروری بعد از استخدام می باشد . در صورت عدم قبولی در این دوره بدو خدمت موقعیت شغلی معمولا با خطر مواجه می شود .اما با این مجموعه سوالاتی که به صورت پکیج آماده شده است شامل سوالات پرتکرار دوره بدو خدمت در چند سال اخیر در سازمان ها و ارگان های مختلف کشور می باشد که با مطالعه ی این سوالات بی نظیر می توانید امکان قبولی خود را در این دوره افزایش دهید .

با دریافت و مطالعه ی این پکیج استثنایی آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد که تاثیر چشمگیری در قبولی شما با نمره بالا در این دوره خواهد داشت .

.

این مجموعه استثنایی شامل فایل های زیر می باشد :

.

1- یک pdf شامل ۲۷۷سوال ( مجموعه سوالات دوره توجیهی بدو استخدام ویژه کارکنان جدیدالاستخدام همراه با پاسخنامه

2-سوالات مدیریت سازمانی همراه با پاسخ

3-نمونه سوالات آشنایی با نظام و ساختارچشم انداز جمهوری اسلامی ایران (۱۲۴سوال) همراه با پاسخنامه

4-نمونه سوالات قانون مدیرت خدمات کشوری (۱۱۲سوال ) با پاسخنامه

5-نمونه سوالات بدو خدمت (۹۵ سوال ) با پاسخنامه

6-نمونه سوالات آشنایی با مباحث حاکمیتی جمهوری اسلامی ایران (۱۳۸سوال ) + آیین نامه های اختصاصی وزارت بهداشت(۳۶سوال ) + نمونه سوالات نظام سلامت (۳۳سوال )

7-نمونه سوالات دوره توجیهی بدو خدمت ویژه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی

8-ساختار اداری ( انتشار معاونت توسعه مدیریت ومنابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی – تشریحی)

9-درسنامه اموزشی فرهنگ سازمانی و ارتباطات موثر در سازمان مبتنی بر ارزشهای اسلامی ( انتشار معاونت توسعه مدیرت و سرمایه انشانی رئیس جمهور – مرکز آموزش مدیرت دولتی )

10-پیش آزمون دوره آموزشی بدو خدمت ویژه پرسنل جدیدالاستخدام استان کهگلویه وبویر احمد همراه با پاسخنامه احتمالی

.

با دریافت این پکیج آشنایی کامل به سوالات بدو استخدامی دستگاههای اجرایی ونحوه پاسخگویی بدست خواهید آورد.

کمترین قیمت مجموعه سوالات و پرسشنامه ها فقط در این سایت

تعداد مجموعه سوالات همراه با پاسخ : 10 مجموعه ی کامل همراه با پاسخ

پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریانResearch literature and research records of customer service quality models

ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان

Research literature and research records of customer service quality models

ادبیات تحقیق وسوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان 65صفحه قالب ورد قابل ویرایش
دسته بندی علوم انسانی
بازدید ها 34
فرمت فایل doc
حجم فایل 303 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 65
ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان

فروشنده فایل

کد کاربری 23114
کاربر

توضیحات:

دبیات تحقیق وسوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان
65صفحه قالب ورد قابل ویرایش

دبیات تحقیق وسوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان

65صفحه قالب ورد قابل ویرایش

بخشی ازمتن:

خدمات

در قرن حاضر، تحولات جدید باعث شده است تا بخش خدمات با سرعت بسیار زیادی گسترش پیدا کند (Batson, John, 1997). به طوری که براساس آمارهای سال 2005 بخش خدمات، دارای بیشترین نرخ رشد 2/7 درصد در اقتصاد جهانی بوده و حدود 69 درصد ستاده، بیش از 40 درصد اشتغال و نزدیک به 20 درصد تجارت جهانی را به خود اختصاص داده است. همچنین، در طی سال های اخیر بیش از 60 درصد تولید ناخالص داخلی اکثر کشورهای توسعه یافته در بخش خدمات صورت گرفته است؛ این رقم برای کشورهای در حال توسعه بین 40 تا 50 درصد گزارش شده است[1]. این آمار، اهمیت بالای بخش خدمات و نقش مهم آن در توسعه کشورها را نشان میدهد. با توجه به اهمیت بخش خدمات، تعالی کیفیت خدمات در این بخش نیز اهمیت ویژه ای پیدا میکند، به نحوی که ارائه خدمات با کیفیت از چالشهای مهم قرن حاضردر سازمانهای خدماتی به شمار میرود. مدیران این سازمانها میکوشند تا اندیشه و فرهنگ مشتریمحوری را در سازمانهای خود توسعه داده و از طریق تمرکز بر نیازهای مشتریان و پاسخگویی صحیح به خواستههای آنان، ضمن ایجاد مزیت رقابتی، زمینه های دستیابی به تعالی عملکرد سازمان خود را فراهم سازند (Brooks, Lings, Botschen,1999).

1-1-2- تعریف

برای بررسی و تحلیل بخش خدمات ابتدا باید واژه خدمات تعریف گردد و چالش از همین جا آغاز می گردد. زیرا ارائه ی یک تعریف جامع و مانع از خدمت، کاری بسیار مشکل و شاید غیرممکن باشد. از قدیم الایام بنگاهی که محصول آن غیرمرئی و غیرملموس بود، به عنوان یک بنگاه خدماتی شناخته می شد و به همین جهت تعریف خدمات را در مقابل تعریف کالا قرار می دادند. متأسفانه در فرهنگ جامعه ما تعبیر درستی از خدمات وجود ندارد و بخش خدمات به اشتباه در مقابل بخش تولید قرار داده می شود. به عبارت دیگر، عموماً، ایجاد خدمت یک فعالیت غیرتولیدی و غیراقتصادی تلقی می شود.

به دلیل همین ذهنیت منفی، معمولاً، خدمات را متضمن دلال بازی و سوء استفاده از شرایط موجود و کسب سودهای کلان و بادآورده، بدون انجام فعالیت و سرمایه گذاری، می دانند. در حالی که بخش خدمات شامل طیف وسیعی از فعالیت های اقتصادی است که اساس و پایه ی رفاه و توسعه را در جامعه تشکیل می دهد. امروزه نمی توان جامعه ای را تصور نمود که بدون آموزش، بهداشت، بیمه، حمل و نقل، ارتباطات و مخابرات به حیات خود ادامه دهد.

در سال 1978 ساسر[2] خدمت به صورت «کالاهای ناملموس و فاسد شدنی که به طور همزمان تولید و مصرف می شوند» (Sasser,1978) تعریف کرد،که به ناملموس بودن و همزمانی تولید و مصرف در خدمات اشاره می کرده است.

پس از آن در سال 1990 گرونروز[3] تعریف دیگری از خدمات ارائه نمود. «فعالیت یا مجموعه ای از فعالیت هایی که ماهیت ناملموس بیشتر یا کمتری که به عنوان راه حل برای مشکلات مشتریان فراهم شده است» (Gronroos, 1990)، که در این تعریف ویژگی «فعالیت یا فرایند بودن» از خدمت را بیان می کند.

در سال 2000 کاتلر[4] نیز خدمت را چنین تعریف کرده است. «هر فعالیت یا منفعتی که یک طرف به طرف دیگر عرضه می کند که اساساً نامحسوس بوده و مالکیت چیزی را در بر ندارد» (Kotler,2000,p428).

گرونروز در سال 2000 تعریف دیگری از خدمت را رائه نمود. «فرآیندی که مشتمل بر یک سری از فعالیت های کم و بیش نا محسوس که به طور طبیعی اما نه لزوماً همیشگی ، در تعاملات بین مشتریان و کارکنان و یا منابع فیزیکی یا کالاها و یا سیستم های ارایه کننده خدمت، روی داده تا راه حلی برای مسائل مشتریان باشد»(Gronroos,2000,p46)، که گرونروز در این تعریفش ویژگی « ارزش اصلی تولید شده در فعل و انفعالات خریدار با فروشنده است» را بیان کرد.

فهرست برخی ازمطالب:
خدمات
تعریف
خدمت به عنوان یک فرایند
طبقه بندی فرایندهای خدماتی
تقسیم بندی خدمات
خدمت به عنوان یک سیستم
سیستم عملیات خدماتی
سیستم ارائه خدمت
سیستم بازاریابی خدمت
و... .

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان


مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان 
مبانی نظری و پیشینه تحقیق
کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان 
مبانی نظری
پیشینه تحقیق کیفیت خدمات وفاداری مشتریان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 173 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 40

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 40

به نظر می دهد در بازارهای  کنونی کیفیت را می توان یک هدف پویا در نظر گرفت. هیچ خدمتی را نمی توان واقعاً عالی دانست، مگر اینکه محصولات آن با معیارهای کیفیت عالی مطابقت کند.«باند»، کیفیت مبتنی بر مشتری را چنین تعریف می کند:«فقط مشتری می تواند قضاوت کند که کیفیت چیست. در حقیقت، مشتری همیشه بر حق است و حرف آخر با اوست». از نظر «رایت» نیز، مفهوم کیفیت خدمات عبارت است از مناسب سازی ارائه خدمات برای رسیدن به هدفهای سازمان، ارائه خدمات مناسب در مکان و زمان مناسب؛ و یا ارائه خدمات مناسب در اولین درخواست. «زیت هامل»، «پاراسودامان» و«بری»، در سال 1990، کیفیت خدمات را «تقاضای بین انتظارهای مشتریان و ادراکهای آنها از خدمات دریافتی» ارائه کردند(احمدی،1388، ص56-55).

تعاریف متعددی از کیفیت خدمت ارائه شده که برخی از آنها عبارتند از:

الف) کیفیت خدمت سه بعد فیزیکی، موقعیتی و رفتاری را دربرمی گیرد. به عبارت دیگر کیفیت خدمت عبارت است از تمرکز بر چیزی که به مشتریان تحویل داده می شود، چگونگی موقعیتی که خدمات در آت ارائه  می شود.

ب) توجه مستمر سازمان به برآورده ساختن نیازها و خواسته های مشتریان.

ج) میزان اختلاف موجود میان انتظارات مشتریان از خدمات دریافتی و ادراک آنها از خدمات دریافت شده.

آنچه از مرور ادبیات کیفیت خدمت قابل نتیجه گیری است این است که تعریف سوم که مبتنی بر رویکرد عدم تایید انتظارات مشتری قرار دارد، طی سالیان متمادی تعریف غالب بوده است. هرچند اخیراً زیرمجموعه های ادراکی این رویکرد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد(حاج کریمی و دیگران، 1388، ص32-31).

مواجهه  خدمت: خدمات شامل فعالیت های مختلف به منظور پاسخ گویی به خواسته ها وتمایلات مشتری است.از نگاه مشتری یکی از علائم مستقیم کیفیت خدمت به هنگام مواجهه خدمت یا لحظه سرنوشت ساز معلوم میشود . مشتریان به دلیل ماهیت بین فردی خدمات ارزشیابیهایشان را بر مبنای ادراک خود از مواجهه خدمت انجام می دهند . تا کنون بیشتر تحقیقات در زمینه ی مواجهه خدمت بر بخش مصرفی متمرکز بوده است . اما از آنجا که خدمات تجاری فرد محورند توجه به مواجهه خدمت و کیفیت آن در عرصه تجارت نیز اهمیت بسزا یی دارد . تعاریف متعددی از مواجهه خدمت صورت گرفته است . این تعاریف اغلب بر ماهیت بین فردی مواجهه خدمت تمرکز دارند ، از قبیل :

  • تعامل دو سویی میان مشتری و ارائه دهنده خدمت
  • مدت زمانی که طی آن مشتریان مستقیما با ارایه دهندگان خدمت ارتباط بر قرار می کنند .
  • تماس فردی و جوانب اجتماعی / بین فردی ارائه دهنده خدمت که نقش بیشتری را نسبت به فناوری در شکل دهی ادراکات از کیفیت ایفا می کند .
  • مدت زمانی که طی آن مشتری با خدمت تماس دارد .

چانچه از تعاریف فوق برمی آید ، اصلی ترین عامل در مواجهه خدمت تعاملات فردی مشتری با کارکنان ارایه دهنه خدمت است . نگاه مشتری یکی از علائم مستقیم کیفیت خدمت به هنگام مواجهه خدمت یا لحظه سرنوشت ساز تماس با ارائه دهنده خدمت را نشان می دهد . مشتریان به دلیل ماهیت بین فردی خدمات ارزشیابی هایشان را بر مبنای ادراک خود از مواجه خدمت انجام می دهند(حاج کریمی و دیگران، 1388، ص32-31).

در این جهت، ارزیابی کیفیت خدمات، از جمله گام های اساسی در تدوین برنامه های ارتقا کیفیت محسوب می شود. به اعتقاد زافیروفلوس(2007) کیفیت خدمات برای بقا و سودآوری در سازمان حیاتی و راهبردی سودآور برای سازمان است( سازور و دیگران، 1390، ص122).

2-3- ویژگی های مواجهه خدمت 

عمده ترین ویژگی های ارایه خدمت عبارتند از :

1. مواجهه خدمت هدفمند است و برقراری تماس جهت کسب خاصی صورت می گیرد .

2. مواجهه خدمت محدود به حوزه خاصی بوده و به وسیله ماهیت و محتوای خدمت محدود می شود.

3. مواجهه خدمت به وسیله رفتار فردی طرفین ارتباط و کیفیت تعاملات کارکنان شکل میگیرد .

ذیتمل و بینتر ، به چارچوب راهبردی اشاره می کنند که در آن این تعاملات به عنوان یک مثلث خدمت اتفاق می افتد .آنها نشان می دهند که چگونه سه گروه به هم مرتبط ( مشتریان ، شرکت وکارکنان شرکت ) برای توسعه ، پیشبرد و تحویل خدمات با یکدیگر کار می کنند و در مطالعات اخیر می کوشند که ابعاد مواجهه خدمت را مفهوم سازی کنند(حاج کریمی و دیگران، 1388، ص32).

2-4- دلایل عمده مطالعه و بررسی کیفیت مواجهه خدمت در بازار های تجاری

 الف .ویژگی های بازارهای تجاری :تعداد اندک مشتریان که هر کدام ارزش بالایی به یک کسب و کار اعطا می کنند ، روابط نزدیک ، عمیق و بلند مدت در این بازها ؛ نیاز به انعطاف پذیر تر و نوع آور تر بودن کارکنان ارائه دهنده خدمت در تعاملات .

 

فهرست مطالب

کیفیت خدمت

ویژگی های مواجهه خدمت 

دلایل عمده مطالعه و بررسی کیفیت مواجهه خدمت در بازار های تجاری

ابعاد کیفیت مواجهه خدمت

دو مدل در زمینه کیفیت خدمت 

اندازه گیری کیفیت خدمات

مدل سروکوال

مدلSERVQUAL وشکافهای کیفیت خدمات

ابعادموجوددرSERVQUALمقدماتی

فن کیفیت خدمات اصلاح شده

ابعاد فن کیفیت خدمات اصلاح شده

کاربردهای فن کیفیت خدمات

محدودیتهای فن کیفیت خدمات اصلاح شده

تعریف وفاداری

انواع وفاداری

تاریخچه وفاداری

وفاداری مشتری

عوامل تاثیرگذار بر وفاداری

شاخص های سنجش وفاداری مشتریان

رابطه میان وفاداری کارکنان و وفاداری مشتری

رابطه میان رضایت مشتری و وفاداری مشتری

رضایت و وفاداری

جنبه های مختلف رابطه رضایت و وفاداری

عوامل اثرگذار بر رابطة رضایت و وفاداری

پیشینه مطالعاتی تحقیق

پیشینه داخلی تحقیق

پیشینه خارجی تحقیق

منابع

دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان

پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان

پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نگرانی

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد در راستای انجام تحقیق دانشگاهی با عنوان؛ بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نکرانی تهیه شده و همکاری شایسته شما در پاسخ به سؤالات آن، زمینه ساز بهبود خدمات الکترونیکی و سیستم مدیریت ارتباط با مشتری در کشور می باشد پیشاپیش از بذل محبتی که

دانلود پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نگرانی

پرسش نامه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت 
پرسش نامه مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک
پرسش نامه وفاداری
پرسش نامه رضایت مشتریان
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل doc
حجم فایل 357 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد در راستای انجام تحقیق دانشگاهی با عنوان؛ بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نکرانی  تهیه شده و همکاری شایسته شما در پاسخ به سؤالات آن، زمینه ساز بهبود خدمات الکترونیکی و سیستم  مدیریت ارتباط با مشتری در کشور می باشد. پیشاپیش از بذل محبتی که فرموده و با اختصاص زمان لازم و دقت کافی پرسشنامه را تکمیل می کنید سپاسگزاریم.

دانلود پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نگرانی