-
مجموعه قالب Html Css JavaScript دریک بسته باقیمت عالی مجموعه قالب Html Css JavaScriptpt
چهارشنبه 12 مهر 1402 11:30
مجموعه قالب Html Css JavaScript دریک بسته باقیمت عالی مجموعه قالب Html Css JavaScriptدریک بسته باقیمت عالی دسته بندی قالب HTML بازدید ها 87 فرمت فایل zip حجم فایل 61252 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 15 فروشنده فایل کد کاربری 17004 تمام فایل ها مجموعه قالب Html Css JavaScriptدریک بسته باقیمت عالی آیکون های فروشگاهی و...
-
به نحوه صحبت با مشتریان اهمیت دهیدPay attention to the way you talk to customers
دوشنبه 26 تیر 1402 11:03
کسب و کار | سر دبیر به نحوه صحبت با مشتریان اهمیت دهید تاریخ: 1398/10/17 نویسنده: واحد تولید محتوای آی نوتی به جرات میتوان گفت نحوه صحبت با مشتریان و برقراری ارتباط خوب با انسان ها به عنوان یک هنر محسوب میشود. هرچه بتوانید هنرتان را در این زمینه افزایش دهید؛ بهترمیتوانید در اصل مشتری مداری موفق باشید و شاهد رشد روز...
-
دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی
دوشنبه 26 تیر 1402 10:32
دانلود پکیج نمونه سوالات بدو استخدام دستگاههای اجرایی و دولتی Download the package of sample questions for the recruitment of executive and government agencies بررسی جزئیات دانلود نمونه سوالات بدو استخدام دانلود نمونه سوالات توجیهی بدو استخدام نمونه سوال آزمون بدو استخدام نمونه سوالات آزمون توجیهی بدو استخدام نمونه...
-
پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریانResearch literature and research records of customer service quality models
دوشنبه 26 تیر 1402 10:25
ادبیات تحقیق و سوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان Research literature and research records of customer service quality models ادبیات تحقیق وسوابق پژوهشی مدلهای کیفیت خدمات به مشتریان 65صفحه قالب ورد قابل ویرایش دسته بندی علوم انسانی بازدید ها 34 فرمت فایل doc حجم فایل 303 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 65 فروشنده...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:23
مبانی نظری و پیشینه تحقیق کیفیت خدمات و وفاداری مشتریان امروزه کیفیت خدمات می تواند به یک سازمان جهت متمایز کردن خود از دیگر سازمانها و دستیابی به مزیت رقابتی پایدار کمک کند شرکتها با ارائه خدمات با کیفیت می توانند مزایای رقابتی از نظر جایگاه کسب کنند دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 173 کیلو بایت تعداد صفحات...
-
پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:22
پرسش نامه رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نگرانی پرسشنامه ای که در اختیار شما قرار دارد در راستای انجام تحقیق دانشگاهی با عنوان؛ بررسی رابطه بین مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیک با وفاداری و رضایت مشتریان با در نظر گرفتن متغیر تعدیلگر نکرانی تهیه شده...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:22
مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان مبانی نظری و پیشینه عملکرد بازاریابی و وفاداری مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 130 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 75 بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه بازاریابی خدمات کیفیت خدمات تعریف کیفیت خدمات ویژگیهای خدمات بازاریابی خدمات مولفه های موثر در...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:22
مبانی نظری و پیشینه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان مبانی نظری و پیشینه خدمات بانکداری الکترونیک و رضایت مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 227 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 65 بصورت فایل ورد همراه با منابع تعریف بانک و تاریخچه بانکداری بانکداری از زمانی آغاز شد که داد و ستد و مبادله کالا ( غیر از...
-
دانلود مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:21
مبانی نظری بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان مبانی نظری و پیشینه بازاریابی رابطه مند و رضایت مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 1976 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 102 بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه. 16 2-1) مشتری.. 17 2-1-1) تعریف مشتری.. 17 2-1-2) اهمیت مشتری.. 17 2-1-3)نیازهای مشتریان. 18 2-1-4)دسته...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:21
مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان مبانی نظری و پیشینه بازاریابی اجتماعی و وفاداری مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 257 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 46 بصورت فایل ورد همراه با منابع 2-1- مقدمه:...............................................................12 2-2- بازاریابی و بازاریابی...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین
دوشنبه 26 تیر 1402 10:21
مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین مبانی نظری و پیشینه انعطاف پذیری قیمت و رفتار مشتریان آنلاین دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 143 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 43 بصورت فایل ورد همراه با منابع مقدمه. 9 2-1- پیشینیه اینترنت.. 9 2-2- تجارت الکترونیک... 11 2-3- مراحل تجارت الکترونیک... 14...
-
دانلود پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:21
مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) مبانی نظری و پیشینه مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندی مدیریت فرمت فایل docx حجم فایل 926 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 20 بصورت فایل ورد همراه با منابع مدیریت ارتباط با مشتریان ایجاد و حفظ ارتباط با مشتری نه مفهوم جدیدی است و نه الزاماً به فناوری اطلاعات متکی است....
-
دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان (CRM)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:20
دانلود پاورپوینت مدیریت روابط با مشتریان (CRM) فایل پاورپوینت با موضوع مدیریت روابط با مشتریان (CRM) در حجم 57 اسلاید قابل ویرایش دسته بندی مدیریت فرمت فایل ppt حجم فایل 238 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 57 مقدمه: nهمه محصولات شما زودگذر و فانی هستند،تنها مشتریان واقعی و همیشگی هستند. دان پیترز و مارتا راجرز،“آینده...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:20
مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتریان مبانی نظری و پیشینه وفاداری مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 75 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 37 بصورت فایل ورد همراه با منابع وفاداری مشتریان بازاریابان تا دیروز تنها در اندیشه یافتن مشتری بودند و گروه فروش در پی شکار مشتریان تازه بود ولی در دیدگاه امروزی، بازاریابی...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:19
مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان مبانی نظری و پیشینه مهارت های ارتباطی با مشتریان دسته بندی مدیریت فرمت فایل doc حجم فایل 71 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 26 بصورت فایل ورد همراه با منابع مهارت های ارتباطی مهارت های ارتباطی به رفتارهایی اطلاق می شود که شخص می تواند از آن طریق با دیگران به نحوی ارتباط...
-
دانلود پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:19
پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینه پژوهش وچاچوب مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل docx حجم فایل 912 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 17 مشخصات این متغیر: منابع : دارد پژوهش های داخلی و خارجی : دارد کاربرد این مطلب: منبعی برای فصل دوم...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:18
مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان مبانی نظری و پیشینه تحقیق مهارت های ارتباطی با مشتریان دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل doc حجم فایل 71 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 26 توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت...
-
دانلود مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:18
مبانی نظری مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) پیشینه ومبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل docx حجم فایل 912 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 17 پیشینه ومبانی نظری پژوهش مدیریت ارتباط با مشتریان (CRM) توضیحات: فصل دوم تحقیق کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:18
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل doc حجم فایل 75 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 39 توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه...
-
دانلود مبانی نظری و پیشینه تحقیق مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:18
مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان مبانی نظری و پیشینه تحقیق وفاداری مشتریان دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی فرمت فایل doc حجم فایل 47 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 31 توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد (پیشینه و مبانی نظری پژوهش) همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه...
-
دانلود مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:17
مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل docx حجم فایل 64 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 27 مبانی نظری وپیشینه پژوهش در باره ی مهارت های ارتباطی با مشتریان توضیحات: فصل دوم پایان نامه کارشناسی ارشد...
-
دانلود ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن
دوشنبه 26 تیر 1402 10:17
ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن دسته بندی پزشکی فرمت فایل docx حجم فایل 128 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 134 ارزیابی وبررسی رضایت مندی مشتریان شرکت دارو سازی ثامن مقدمه کشور ایران به دلیل طیف وسیع گیاهان دارویی موجود در آن و سابقه مثبت استفاده...
-
دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:16
پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان (فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) عنوان دانلود پاورپوینت کیفیت محصول و ارائه خدمات به مشتریان ( فصل هشتم کتاب مدیریت بازاریابی احمد روستا و همکاران) تعداد اسلاید 28 اسلاید فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) دسته مدیریت بازاریابی کتاب مدیریت بازاریابی تألیف...
-
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:16
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل zip حجم فایل 235 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 35 ادبیات نظری و پیشینه تحقیق رضایت و وفاداری مشتریان در 35 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : 2-1-مقدمه 12 2-2-تعریف...
-
دانلود ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم)
دوشنبه 26 تیر 1402 10:16
ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم) ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم) دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل zip حجم فایل 142 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 79 ادبیات نظری و پیشینه تحقیق تعاریف و مفاهیم مدلهای وفاداری مشتریان (فصل دوم) تعداد صفحه :...
-
دانلود ادبیات نظری تحقیق کارکنان بانک و مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:15
ادبیات نظری تحقیق کارکنان بانک و مشتریان ادبیات نظری تحقیق کارکنان بانک و مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل doc حجم فایل 34 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 23 ادبیات نظری تحقیق کارکنان بانک و مشتریان تعداد صفحه : 23 قالب : ورد قابل ویرایش Word بخشی از متن : - تقابل کارکنان با مشتری در بانک نزدیک به دو دهه از فعالیت...
-
دانلود ادبیات نظری تحقیق تعاریف و انواع وفاداری مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:15
ادبیات نظری تحقیق تعاریف و انواع وفاداری مشتریان ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل doc حجم فایل 72 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 41 توضیحات : ادبیات نظری تحقیق تعاریف وانواع وفاداری مشتریان در 41 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش. فهرست مطالب و بخشی از متن : ادبیات نظری تحقیق...
-
دانلود ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:15
ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی انتقالی هالتون و جذب مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل doc حجم فایل 41 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 27 توضیحات : ادبیات نظری تحقیق آموزش کارکنان و آمادگی کارکنان و الگوی...
-
دانلود مبانی نظری بازاریابی بانکی، مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان
دوشنبه 26 تیر 1402 10:14
مبانی نظری بازاریابی بانکی، مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان دسته بندی علوم انسانی فرمت فایل doc حجم فایل 61 کیلو بایت تعداد صفحات فایل 74 توضیحات : مبانی نظری بازاریابی بانکی،مشتری گرایی، کیفیت ارائه خدمات به مشتریان در 74 صفحه در قالب Word...
-
دانلود پاورپوینت ایجاد زنجیره ارزش پایدار برای مشتریان بانکها
دوشنبه 26 تیر 1402 10:14
پاورپوینت ایجاد زنجیره ارزش پایدار برای مشتریان بانکها دانلود پاورپوینت با موضوع ایجاد زنجیره ارزش پایدار برای مشتریان بانکها، در قالب ppt و در 47 اسلاید، قابل ویرایش، شامل پیشینه مدیریت بازار، مشتری مداری، تاریخچه خلق ارزش، مدل های ارائه ارزش برای مشتری، Value Shop، Value Network ، Value Chain، Combination Model،...