مشتریان

مشتریان

Customers
مشتریان

مشتریان

Customers

پاورپوینت کارگاه آموزشی مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار (حرفه)

پاورپوینت کارگاه آموزشی مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار (حرفه)

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار (حرفه) در 126 اسلاید با فرمت pptx


مشخصات فایل
تعداد صفحات126
حجم5960 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpptx
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت کارگاه آموزشی مهندسی مجدد فرایند های کسب و کار (حرفه) جهت رشته مدیریت در قالب 126 اسلاید و با فرمت pptx بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 

 

 

 

در دهه 1980 یک نارضایتی فراگیر بعلت بازده پایین سرمایه‌گذاریهای IT در سازمانهای آمریکایی بوجود آمد.

در سال 1992 آقای مایکل همر بیان کرد که این مشکل مربوط به IT نیست، بلکه نارسایی فرآیندهای سازمانی علت آن است.

علت نارسایی فرآیندها، تکه تکه شدن آنها در واحدهای وظیفه‌ای طبق اصل تقسیم کار آدام اسمیت بود.

از سال 1993 تفکر BPR فراگیر شد و در تمام دنیا مورد توجه مدیران قرار گرفت.

مهندسی مجدد حداقل تا زمانی که اکثر سازمانها از مدل قدیمی وظیفه‌ای به سازمانهای نوین تبدیل نشوند، به حیات خود ادامه خواهد داد.
تعریف پارادایم
مجموعه ای از اصول، مفروضات، باورها و برداشتهای اساسی مورد پذیرش یک فرد یا جامعه که ساختار ذهنی او را تشکیل می دهد و به طور خودکار بر دریافتها و ادراکات فرد یا جامعه از محیط تأثیر می گذارد و در نتیجه، تصمیم گیریها ، رفتار و یا جامعه را در جهتی خاص هدایت کند.

تغییر پارادایم های فرد یا جامعه به تغییر در رفتارها و روشهای فعالیت فرد یا جامعه منتهی می گردد.

 

 

 

 

عنوان :

nکلیات مهندسی مجدد
nاصول سه گانه مهندسی مجدد
nرویکردهای بهبود سازمانی
¨مدلهای آمادگی سنجی و خود ارزیابی سازمان  و بهبود سازمانی
nمتدولوژیهای مهندسی مجدد
¨شناسایی و مرزبندی فرایندهای سارمان
¨تیمهای مهندسی مجدد
nتحلیل و طراحی فرایندها
¨مدلسازی مدلسازی فرایندها
¨مدلسازی گردش کار
¨مدلسازی سطح Handoff
¨ارزیابی فرایندهای جاری
¨طراحی فرایندها
nفرهنگ سازی سازمانی در استقرار فرایندهای بهبودیافته  
nاندازه‌گیری عملکرد
nارتباط بین فناوری و مهندسی مجدد
nتحقیقات انجام شده


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود